نارسایی کلیه با Creatininine 7.5: آیا من می توانم دریافت بازیابی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با Creatininine 7.5: آیا من می توانم دریافت بازیابی

نارسایی کلیه با Creatininine 7.5: می توانم RecoveryI AM بیمار نارسایی کلیه و سطح کراتینین من 7.5 است، من شنیده ام که دیالیز برای من مفید است، می توانید آن را به من کمک دریافت بهبودی از این بیماری چیست؟ به رک و پوست کنده، دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین درمان برای نارسایی کلیه، آن را انجام می تواند کمک به شما بهتر زندگی می کنند، اما نمی تواند به شما کمک کند بازیابی از نارسایی کلیه است.
چرا دیالیز نمی تواند کمک کند بیمار بیماری کلیوی دریافت بهبودی؟
معمولا، پس از سطح کراتینین تا 7.5، پزشکان دیالیز به بیمار توصیه خواهد کرد. با کمک آن، سطح کراتینین بالا می تواند در مدت کوتاهی کاهش اما شما می دانید دیالیز هیچ تابع در بهبود عملکرد کلیه، به طوری که کلیه هنوز هم نمی تواند به خوبی پس از مصرف دیالیز کار می کنند، به طوری که یکی بیمار قطع مصرف دیالیز، سطح کراتینین به سطح بالا دوباره از سطح قبلی بازگشت، و حتی بالاتر. بنابراین می بینید که دیالیز می تواند بیمار را از این بیماری کمک کند.
آیا درمانی دیگر را می توانید بیمار نارسایی کلیه دیالیز علاوه بر کمک کند وجود دارد؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان جدید در درمان بیماری کلیه است، آن را می تواند سطح کراتینین بالا به طور طبیعی کاهش می دهد، چه چیزی بیشتر، آن را می تواند عملکرد کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از کلیه ها باقی مانده است. پس از آن می تواند کمک به مردم کاهش سطح کراتینین بالا به طور دائم.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای دریافت شکست فرم بازیابی کلیه با سطح کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
مهم نیست که چه راه را انتخاب کنید، لطفا ارسال تماس خود راه به وضوح، به طوری که ما می توانیم شما موقع تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: